L’Occitane se vraća

Kako bi, u kozmetičkom smislu, pomogao da se sačuva duh Provanse, Olivier Baussan je 1976. godine osnovao kompaniju L’Occitane en Provence.  Prva prodavnica otvorena je dve godine kasnije, takođe u Provansi, ali je ozbiljniji poslovni uspeh krenuo nakon 1994. godine, kada je jedan australijski biznismen kupio trećinu udela kompanije.

Ono što je od početka važilo je da se svi proizvodi prave u sedištu kompanije, mestu Manosk u Provansi gde sada radi oko hiljadu ljudi.

Zašto volimo L’Occitane? U osmišljavanju i proizvodnji, ovaj brend vodi se principima aromaterapije i fitoterapije. Koriste veliki broj prirodnih sastojaka, dobar deo je organskog porekla.

I sve to na papiru, a u stvarnosti svaki L’occitane proizvod je ritual za sebe.

Mirisi su specifični, bazirani isključivo na esencijalnim uljima, ambalaža svedena i pomalo retro, osmišljena je u skladu sa celokupnom filozofijom brenda – jednostavno ali kvalitetno. Ukoliko vam je privlačan „francuski šik“ ne samo u modi, već i u kozmetici, vrlo je izvesno da će te se oraspoložiti svaki put kad iz torbe izvadite L’Occitane kremu za ruke (krema za ruke od šea butera u aluminijumskom pakovanju je njihov najprodavaniji i najpoznatiji proizvod).

Iako bi potpisnica ovih redova bila srećnija da govori o jednom drugom brendu na slovo L (ko je rekao Lush?), sa zadovoljstvom mogu da najavim da od danas u Beogradu ponovo postoji L’Occitane,  i to u tržnom centru Ušće. Nadamo se da je here to stay ;).

Pinterest